homepage WP.JPG

Cashless betalen met Clubcard of pinpas

AMHC Westerpark heeft een cashless clubhuis. Dat betekent dat er alleen betaald kan worden met PIN of met de speciale Westerpark Clubcard. Dit is een elektronisch betaalsysteem dat wij in samenwerking met Le Credit Sportif aanbieden. Met de keuze om zonder cashgeld in ons clubhuis te werken hoopt de club met name de veiligheid van leden en medewerkers te vergroten. Daarnaast heeft het een aantal belangrijke voordelen, zoals gemak en snelheid en minder administratieve handelingen. 

Direct saldo op jouw clubcard te zetten. 

VEEL GESTELDE VRAGEN OVER DE WESTERPARK CLUBCARD. 

Wat is de Westerpark Clubcard? 
De Westerpark Clubcard is in eerste instantie een betaalkaart. Als op de kaart saldo is geladen, kun je hiermee (alleen!) bij AMHC Westerpark aan de bar betalen. Zo heb je dus geen cashgeld of pinpas meer nodig; wel zo veilig en gemakkelijk. Overigens kun je nog wel met je pinpas blijven betalen. Met cashgeld betalen is niet mogelijk. Het clubhuis van AMHC Westerpark is daarmee officieel "cashless”. Behalve dat de Clubcard een betaalpas is, zullen er in de toekomst ook speciale acties en spaarprogramma’s worden geïntroduceerd waarvan je als lid van Westerpark kunt profiteren. 

Voor wie is de Westerpark Clubcard? 
Omdat de meeste jeugdleden nog geen eigen pinpas hebben, is de Clubcard voor hen de mogelijkheid om toch zonder cashgeld dingen te kopen aan de bar van ons clubhuis. Vandaar dat alle leden die op 1 januari 2016 jonger dan 18 jaar zijn/waren, een gepersonaliseerde Clubcard krijgen. Groot voordeel daarbij is dat deze kaarten zo geprogrammeerd zijn dat er met deze kaarten geen alcohol kan worden gekocht. We voldoen zo beter aan de wet, die verbiedt alcohol aan kinderen onder 18 jaar te verkopen. Daarnaast kan de Card ook dienen als toegangspas of controlemiddel bij feesten voor jeugdleden op onze club. Naast de jeugdleden krijgen alle seniorenteams een Card per team die zij kunnen gebruiken als ‘team/bierpot’. Alle leden van een betreffend team kunnen dan geld op deze pot storten zodat in één keer voor het gehele team kan worden afgerekend. De pot heeft zo echt een centrale functie. Binnenkort ontvangen de captain(e)s en/of managers van de teams de Westerpark Clubcard en een handleiding. 

Wat is Twelve?
Twelve is de leverancier van ons kassasysteem met daaraan gekoppeld het Clubcard-systeem. Al meer dan 2.500 sportverenigingen werken inmiddels naar volle tevredenheid met dit betaalsysteem. Daaronder bevinden zich verenigingen met een ledenaantal van ca. 150 leden variërend tot wel ca. 4.000 leden, en waar de bezoekersaantallen in de weekenden soms nog veel hoger liggen. Voor meer informatie, check www.twelve.eu Voor zaken aangaande het beheer van je Westerpark Clubcard, ga naar https://www.mijnkniponline.nl

Ik heb nog geen inloggegevens ontvangen/ben mijn inloggegevens kwijt?
Je kunt via de website van Twelve een wachtwoord-vergeten-verzoek aanvragen. Ga daarvoor naar https://www.mijnkniponline.nl en klik op het ‘vraagteken’. Lukt het aanvragen niet omdat je e-mailadres niet wordt herkend, stuur dan een mail aan [email protected]

Kan ik met de Westerpark Clubcard ook ergens anders betalen? 
Nee, met de Westerpark Clubcard kun je alleen bij AMHC Westerpark afrekenen. 

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard? 
Dat kan op twee manieren: 
  1. Log in op https://www.mijnkniponline.nl. Dan kun je met iDeal je saldo opwaarderen. 
  2. Betaal met je pinpas aan de bar. 

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd? 
Nee, saldo kan niet worden teruggestort of cash worden teruggegeven. 

Kan ik op de club nog wel betalen met een pinpas? 
Ja, naast je Westerpark Clubcard kun je ook met een pinpas betalen. Er kan niet met cash-geld betaald worden. 

Hoe activeer ik mijn Westerpark Clubcard? 
De Clubcard is reeds geactiveerd. Het enige wat je moet doen is deze registeren als de kaart niet gepersonaliseerd is. Voor alle kaarten (zowel gepersonaliseerde als niet-gepersonaliseerde kaarten) geldt dat er eerst saldo op de kaart geladen moet worden. Ga daarvoor naar https://www.mijnkniponline.nl

Hoe weet ik wat het actuele saldo op mijn Westerpark Clubcard is? 
Log in op https://www.mijnkniponline.nl dan zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Verder zie je na afgerekend te hebben bij de bar je saldo op de terminal. 

Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen? 
Log in op https://www.mijnkniponline.nl, dan kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen. 

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn Westerpark Clubcard? 
Je Clubcard wordt zo snel mogelijk geblokkeerd als je een email stuurt naar [email protected]. De kosten voor een nieuwe Westerpark Clubcard bedragen € 5,00.

Kan ik mijn Westerpark Clubcard ook zelf blokkeren? 
Ja, log in via https://www.mijnkniponline.nl. Onder de menuoptie ‘Passen’ blokkeer je het nummer van de betreffende Westerpark Clubcard.

Wat moet ik doen indien mijn Westerpark Clubcard niet werkt? 
In dat geval stuur je een email naar [email protected]

Kunnen individuele leden die niet automatisch een card hebben gekregen, ook een Westerpark Clubcard krijgen?
Ja, dat doe je door een email te sturen naar [email protected]  De kosten voor deze Clubcard bedragen €5,00. 

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap? 
Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je Westerpark Clubcard. Eventueel resterend saldo kan, na inlevering van de Card bij de Clubmanager, worden gerestitueerd. Dat gebeurt via een bancaire terugboeking. 

Hoe worden de kosten voor een nieuwe Clubcard verrekend? 
De kosten (€5,00) voor een nieuwe Card worden direct verrekend via het uitstaande saldo. Bijvoorbeeld: iemand heeft een uitstaand saldo van €80,00, dan wordt het saldo aangepast naar €75,00. Ander voorbeeld: stel het saldo is €0,00, dan wordt het saldo aangepast naar €-5,00. 

Ik heb nog een andere vraag. 
Voor alle andere vragen stuur je een mailtje naar [email protected].