homepage WP.jpg
Jeugd Juni
4

Einde seizoen nadert: schema inleveren keepersspullen en teamsets jeugd

Nieuws afbeelding

Het einde van het seizoen betekent dat wij weer jullie keepersspullen en teamsets in ontvangst willen nemen om ze klaar te maken voor het nieuwe seizoen en de nieuwe teams. 

Voor het inleveren van de materialen zijn er tijdsblokken vastgesteld. Het is de bedoeling dat je in jouw tijdsblok jullie materialen persoonlijk komt inleveren op de club. We hebben een strakke planning gemaakt, zodat je zo min mogelijk tijd kwijt bent of hoeft te wachten.

 

Woensdag 9 juni

 

 

 

 

 

 

18:00

18:30

J8E1

J8E2

J8E3

J8E4

 

18:30

19:00

M8E1

M8E2

M8E3

M8E4

 

19:00

19:30

J6E1

J6E2

J6E3

J6E4

J6E5

19:30

20:00

M6E1

M6E2

M6E3

M6E4

M6E5

20:00

20:30

MD1

MD2

MD3

 

 

20:30

21:00

MD4

MD5

MD6

 

 


Donderdag 10 juni

 

 

 

 

18:00

18:30

JD1

JD2

JD3

18:30

19:00

JD4

JD5

JC4

19:00

19:30

MC1

MC2

MC3

19:30

20:00

MC4

MC5

MC6

20:00

20:30

JC1

JC2

JC3

20:30

21:00

JA1

JA2

 


Vrijdag 11 juni

 

 

 

 

18:00

18:30

JB1

JB2

JB3

18:30

19:00

MB1

MB2

MB3

19:00

19:30

MB4

JB4

MA4

19:30

20:00

MA1

MA2

MA3

 

Het is de bedoeling dat jullie je keeperstas schoon inleveren. Zeker in deze tijden is het belangrijk dat alles schoon is. Als een keeperstas niet schoon is, nemen wij deze niet aan. Als je de tas niet inlevert, betekent dit dat een ander team niet kan spelen!

Wat vragen we jullie te doen voor het inleveren:
- Was het shirt, tok, broek en body;
- Maskers, legguards, klompen en handschoen moeten met een vochtig doekje afgenomen worden;
- Helm met schuursponsje en afwasmiddel aan de binnenkant schrobben. De zweetband wordt vervangen en hoeft niet ingeleverd te worden;
- Zorg dat jullie de tas uitkloppen;
- Als je team hesjes heeft, zorg dat de hesjes gewassen zijn;
Wij hebben de materialen aan het begin van het seizoen schoon uitgeleverd, dus zo verwachten we ze ook weer terug. Dan is niet alleen netjes voor het volgende team, juist in deze tijden is hygiëne extra belangrijk.

Corner Maskers
Elke team heeft 4 corner maskers gekregen. Dezelfde (type) maskers dienen te worden ingeleverd. Als maskers door het team vervangen zijn en niet van hetzelfde type, dan nemen wij de maskers niet aan! Nieuw aan te schaffen maskers worden bij de teams in rekening gebracht. Als er onderdelen van de maskers ontbreken dan worden de kosten ook bij het team verhaald.

Ballenkrat
Alle 11-tallen hebben aan het begin van het seizoen een ballenkrat met 30 witte ballen gekregen. Deze moeten ook worden ingeleverd. Gedurende het seizoen zijn alle kratten een aantal keer bijgevuld. Wij zullen evalueren wat te doen met ontbrekende ballen.

Teamtas
- Teams die een teamtas hebben gekregen, dienen deze ook in te leveren.
- Teamtas voor 11-tallen bestaat uit: tas, 8 hesjes, en 10 pionnen.
- Teamtas voor E-tallen bestaat uit: tas, 8 ballen, en set veldmarkers.

Ontbrekende materialen zullen door het team moeten worden vergoed.

Vaste keepers
In principe gaat de keeperstas met de vaste keeper mee. Als er aanpassingen aan de keepersset gedaan moeten worden, spullen vervangen moeten worden of er wensen zijn, dan moeten de keepers dat direct doorgeven bij het inleveren. Zorg ervoor dat je je maten kent. De maten kan je vinden op: https://www.verbunthockey.nl/maattabel-obo

Nieuwe Vaste keepers
Spelers die volgend jaar voor het eerst vast keeper worden, vragen wij om hun maten aan ons door te geven zodat wij de juiste spullen te kunnen bestellen. Mail de maten dan door naar: [email protected] met de naam van het team en de keeper voor 5 juni a.s. De maten kan je vinden op: https://www.verbunthockey.nl/maattabel-obo

Leeftijd

Leeftijd

Merk lijn

A & B

OBO Cloud

C & D

OBO Yahoo

E

OBO Ogo

Locker
Na het inleveren van jullie tas, vervalt ook de huur van je locker. De sloten van de lockers zijn eigendom van de club en worden ge-reset. Nieuwe teams kunnen (vanaf 11-tal & indien beschikbaar) weer een locker huren.

Nieuw seizoen
Wij zullen zorgen dat de keepers weer een nieuwe keeperset krijgen voor de eerste training. Binnenkort krijgen de nieuwe teammanagers een email voor de uitgave van nieuwe materialen.

Mochten er keepers zijn die tijdens de zomerstop meedoen aan hockeykampen of clinics, dan kunnen we hier separaat een afspraak voor maken zodat zij de keepersset kunnen gebruiken.

Dank voor jullie medewerking en tot snel!

Namens materialencommissie,
Roeland Jimenez
Materiaal commissaris